söndag 23 februari 2014

NUuuuuuuuuuuuuuu!

NU NU NU!
50 Tusen besökare har snart varit inne och läst på min blogg! Helt fantastiskt, vad glad jag blir att ni alla fortsätter att läsa vad jag skriver, delar med mig utav bilder och med vad jag syr.
Därför kommer jag att ha en liten utlottning på bloggen.
Jag kommer att plocka ihop ett liten hemlig " fyndpåse" med diverse sy och tygrelaterade saker...
Vågar ni ta chansen och vara med på utlottningen så vill jag att ni skriver en kommentar här i bloggen och gör samtidigt en delning på er egen blogg.
Dragningen gör jag här i bloggen på onsdag den 26 februari, efter 18,00.


Mina Alla Hjärtans rosor lika fina fortfarande!


15 kommentarer:

Gunilla sa...

Grattis till snart 50.000 besökare!
Jag har länkat till Dig i min blogg.
kram

Britt-Inger sa...

Grattis till så många besökande. Visst är det trevligt att få dela med sig till så många intresserande.
Jag har länkat på min blog till dig
Kram

Anonym sa...

Grattis till alla dina besök på en jättefin blogg. Här får jag mycke fin inspiration så här tittar jag gärna in.
Tyvärr så har jag ingen blogg att länka till.
Provar min lycka ändå.
Vänliga hälsningar från Anne Ö

Birthe Marie sa...

Gratulerer med 50000 beøkende. Jeg er ny følger her på bloggen din. Kom her via Gunilla. En fin blogg du har, og her vil jeg se innom igjen. Jeg har lagt ut bilde og link på min blogg, og blir med i utloddningen din. Jeg har lykken. :-)

Marianne´s hantverk sa...

Grattis och önskar dig god fortsättning av besökare på Din fina blogg
Har länkat till Dig på min blogg.
Marianne

Gudrun sa...

Grattis Immi!
Jag kommer att länka under dagen.
Kram Gudrun

Agneta sa...

Grattis till många besökare! Jag har länkat till dig i sidebaren på min blogg.

Annette sa...

Grattis till alla besökare på din blog. Har länkat från min blog.
Må så gott

Svarta Malin sa...

Vill förstås pröva lyckan hos dig och alla dina besökare!

Malisquilt sa...

Grattis!
Försöker med att pröva lycka hos dig.

Jenny sa...

Grattis! Ser fram emot resten! Har länkat på min blogg.

agnetaquiltar sa...

Grattis Immi! Jättekul att du har många besökare, och jag förstår så väl varför 😆

KRAm
Agneta

Bea sa...

Grattis till 50 000 besökare, grymt ju! Jag vill gärna vara med i utlottningen och delar din blogg på min blogg också! Ha en fin dag och tack för inspirationen!

Maja sa...

Grattis till dina +50000 besök.
Jag länkar från min blogg.
Kram//Maja

Bibbi sa...

Så här efter all uppståndelse kommer mina gratulationer till din fina blogg som jag alltid har liggande på listan över "måstebloggar"! Snart är det 50 000 till!!
Kram// Bibbi